There was an error in this gadget

Search This Blog

Thursday, June 2, 2011

Siri Menjawab Tohmahan Bodoh: “Usrah Barbican”

Siri Menjawab Tohmahan Bodoh: “Usrah Barbican”

Ada seekor blogger bernama “Penembak Babi” telah memberi gelaran “Puak Babrican” kepada sekumpulan bloggers yang beliau benci sangat-sangat. Kebencian beliau berputik dari sikap beberapa blogger yang “Anti-UG”.

Beliau merujuk kepada gambar ini:



Oleh kerana beliau bengang sangat, sampai minum Babrican pun nak dijadikan isu. Dia sedar tak Babrican ni dijual hatta di Mekah. Ia adalah produk jualan sebuah syarikat milik warga Saudi bernama Aujan Industries. Aujan Industries ditubuhkan pada 1909 oleh Ahmad Aujan yang berasal dari Bahrain (masa tu Bahrain dgn Saudi ni satu).

Minuman ini dijual di seluruh Saudi Arabia hatta di Mekah dan sekitar Masjidil Haram. Kalau kita beli sebotol, kita boleh bawak minuman Barbican sampai depan Kaabah. Takkan ada orang akan marah dan melarang. Kalau nak tahu lebih lanjut, sila baca kat sini. Tapi tak taulah mamat ni boleh paham sebab laman web Aujan ni takda dalam bahasa Tranung. Yang ada dalam bahasa omputih sama Arab.

Ni nak kata orang bodoh sombong. Dah bodoh, tak boleh diajar. Bahlol dan baghal. Dia kata dia penembak babi, baik dia tembak dia sendiri sebab otak lagi rendah dari babi.
Mamat ni sengaja guna nama “Puak Barbican” sebab nak bagi kiasan kononnya blogger-blogger anti UG ni rapat dengan arak. Ni semua permainan bodoh Penembak Babi yang perangai macam babi.

Dan semua blogger2 Pro UG pun sambut guna perkataan ini. Padanlah dengan mereka menyambut benda ni sebab IQ mereka pun rendah. Mereka tak sedar, BARBICAN ini adalah produk syarikat milik orang Islam yang bermula semenjak 1905.

Ni contoh orang jahil berlagak alim. Last-last diri sendiri yang malu

Tulang Besi

No comments:

Post a Comment